دیوایدر شیشه ای در دنیای امروز جایگاه خاصی دارد و بسیاری از مردم در ساختمان های خود از سبک های مختلف این سازه ها استفاده می کنند. ساخت و تولید آن ها با استفاده از متریال چوبی، ام دی اف و شیشه ای انجام می گیرد. هر یک از این متریال جذابیت خاصی در ساختار دیوایدر مورد نظر به وجود می آورند. انواع این دیوایدرهای شیشه ای با طراحی های مختلفی ارائه می شوند و هر یک از آن ها نیز از ظاهری خاص و منحصر به فرد برخوردار هستند. این دیوایدرها نمایی خاص به محیط منزل شما می بخشند. در ادامه مطالب بیشتری درباره دیوایدر شیشه ای بیان می کنیم. همراه ما باشید:

تولید دیوایدر شیشه ای

دیوایدر شیشه ای با روش های صنعتی و تکنولوژی های به روز تولید شده و به عرصه معماری داخلی ارائه می شود. هر یک از مدل های این محصول، برای مکان های مختلفی کارایی دارند. انواع آن ها برای نصب در محیط های فلت و ساده به کار می روند و زیبایی این مکان ها را افزایش می دهند. نصب و راه اندازی آن ها در فضاهای بزرگ و کوچک کارایی خواهد داشت. شما می توانید، هر یک از مدل های این دیوایدرها را با استفاده از متریال مورد نظر خود سفارش داده و خریداری نمایید.

برای خرید این سازه ها باید به دیزاین ساختمان دقت داشته باشید و این فاکتورها را مورد توجه قرار دهید. فاکتورهایی از قبیل رنگ، طراحی، سبک دکوراسیون و… در سفارش مدل این سازه ها مورد توجه قرار می گیرند. در صورتی که پارتیشن های شیشه ای را برای استفاده از این دیوایدرها انتخاب کنید، باید ابتدا شیشه ها و پنل های شیشه ای آن ها را سفارش دهید. برای این منظور در وهله اول باید ابعاد دقیقی از پارتیشن انتخابی خود را مشخص کرده و پنل های شیشه ای را به کارخانه سازنده سفارش دهید. پس از ساخت پنل های شیشه ای امکان تغییر سایز آن ها وجود نخواهد داشت.

تولید دیوایدر شیشه ای - صنعت شیشه آریا

قابلیت های دیوایدر شیشه ای

دیوایدر شیشه ای با قابلیت ها و امکانات گسترده ای به مشتریان ارائه می شود. برای ساخت و آماده سازی این محصولات از روش های منحصر به فردی استفاده می کنند. بسیاری از شرکت ها برای سفارش این سازه ها به ظاهر آن ها نیز توجه می کنند. از این رو از قابلیت های دیزاین این محصولات استفاده کرده و یک دیوایدر زیبا و شیک سفارش می دهند. قابلیت درج علائم و آرم و برندهای مربوط به شرکت یا کمپانی مورد نظر در میان ویژگی های این پنل های شیشه ای قرار می گیرد. قابلیت حکاکی انواع نام های تجاری بر روی بدنه این محصولات و ایجاد تزیینات رنگی مختلف بر سطح پنل های شیشه ای و… از مهمترین ویژگی های این محصولات به شمار می روند.

مشتریان می توانند از هر یک از این قابلیت ها برای دیزاین سطح پارتیشن های ساده شیشه ای خود استفاده کنند. این پنل های شیشه ای ساده با استفاده از این روش ها به سادگی دیزاین می شوند و ظاهری منحصر به فرد پیدا خواهند کرد. نصب انواع استیکر یا برچسب بر سطح این سازه ها نیز امکان پذیر است.

انواع دیوایدرهای شیشه ای

دیوایدر شیشه ای یا پارتیشن های شیشه ای در مدل های تک جداره و دو جداره ارائه می شود که هر یک از آن ها با خصوصیات و مشخصه های ویژه ای ارائه می شوند. شما می توانید، انواع آن ها را در مدل های متنوعی خریداری کرده و بر اساس نیازهای خود در محیط ساختمان هر یک از مدل های این محصولات را سفارش دهید. هر یک از این پارتیشن ها با قابلیت ها و امکانات متعددی ساخته می شوند و استفاده از آن ها بسیار ساده خواهد بود.

پنل های دو جداره از دو لایه شیشه ای تشکیل شده اند و به همین خاطر ساختار آن ها ضخیم تر از مدل های تک جداره است. اما انواع پنل های شیشه ای تک جداره به صورت یک لایه تولید می شوند. در آماده سازی آن ها تنها از لایه های شیشه ای با ضخامت مورد نظر مشتریان استفاده می کنند. به این ترتیب ساخت و آماده سازی آن ها بسیار ساده تر است. در این بخش با ویژگی ها و خصوصیات این محصولات بیشتر آشنا می شوید.

  • دیوایدرهای تک جداره شیشه ای

دیوایدر شیشه ای تک جداره با وزن بسیار سبکی ارائه می شود. به همین خاطر جا به جایی آن در محیط کار ساده ای خواهد بود. انواع آن ها نصب بسیار ساده ای در محیط ساختمان دارند و دلیل وزن سبک، بر روی اسکلت سازه های مختلف جای می گیرند. هزینه نصب آن ها نیز کمتر از نصب و آماده سازی پارتیشن های دو جداره خواهد بود.

انواع دیوایدرهای شیشه ای تک جداره با قیمت و هزینه به صرفه تری خرید و فروش می شوند و به همین خاطر نیز مشتریان از خرید آن ها استقبال بیشتری به عمل می آورند. امکان ایجاد طرح های مختلف در ساختار این پنل ها نیز از مهمترین قابلیت ها و ویژگی های این محصولات به شمار می رود.

  • دیوایدرهای دو جداره

این سری محصولات در صنعت دکوراسیون و ساختمان سازی نیز با ویژگی های منحصر به فردی ارائه می شوند و بسیاری از نیازهای مشتریان را در فرایند دیزاین محیط داخلی ساختمان برآورده می سازند. در زمانی که شما نیاز به عایق کاری محیط دارید، استفاده از پنل های دو جداره برای شما کارایی خواهد داشت. این پنل ها سبب سهولت در عایق بندی گرمایی محیط منزل شما می شوند و طرز کار ساده ای دارند.

این دسته از دیوایدرهای شیک ساختمانی برای جلوگیری از نفوذ سرما به محیط کارایی خواهند داشت. به همین خاطر نیز مصارف آن ها هر روز بیشتر می شود. انواع آن ها برای عایق کاری صوتی نیز مورد استفاده قرار می گیرند و از بروز سر و صدا در محیط به شدت جلوگیری می کنند. به همین خاطر از آن ها در اتاق های برگزاری جلسات و کنفرانس ها استفاده می شود.

این دیوایدرهای شیک با استفاده از شیشه هایی با ضخامت کمتر تولید و ارائه می شوند. ضخامت پایین آن ها امکان نصب و راه اندازی این محصولات را برای هر محیطی فراهم می کند. انواع آن ها فضای بیشتری در محیط اشغال می کنند.

انواع دیوایدرهای شیشه ای - صنعت شیشه آریا

خرید دیوایدر شیشه ای

در فرایند خرید این محصولات باید به فاکتورها و مولفه های متعددی دقت داشته باشید. خرید و فروش این محصولات در سر تا سر کشور ما با روش های ساده ای امکان پذیر است. هر یک از مدل های این دیوایدرها با رنگ بندی وسیعی ارائه می شوند. به همین خاطر مشتریان قدرت انتخاب بیشتری در میان این محصولات خواهند داشت.

این محصولات به عنوان پارتیشن خرید و فروش می شوند. ابعاد آن ها نیز قابل سفارش می باشد. هر مشتری بر اساس نیازهای خود این محصولات را سفارش داده و مورد استفاده قرار می دهد. این دیوایدرهای شیشه ای با هزینه های مختلفی ارائه می شوند. مدل های دو جداره این محصولات با قیمت بالاتری ارائه شده و به فروش می رسند. اما مدل های تک جداره اغلب ارزان تر هستند. به همین خاطر در صورتی که محدودیتی در بودجه شما وجود دارد، از مدل های تک جداره استفاده کنید.

برای خرید آن ها به فضای نصب این محصولات نیز دقت داشته باشید. مدل های دیوایدر شیشه ای مخصوص فضای باز و بسته با هم متفاوت هستند و هر یک از آن ها از ساختار منحصر به فردی برخوردار هستند.

قیمت دیوایدرهای شیشه ای

هزینه خرید این محصولات با در نظر گرفتن مولفه ها و ویژگی های به خصوصی در این محصولات تعیین می شود. در تعیین قیمت آن ها به فاکتورهای زیر توجه می شود:

  1. در تعیین هزینه آن ها ضخامت این شیشه ها مد نظر قرار داده می شود. به این ترتیب قیمت مربوط به هر یک از این سازه ها مشخص خواهد شد.
  2. انواع این دیوایدرها با در نظر گرفتن سبک طراحی قیمت گذاری و به مشتریان ارائه می شوند.
  3. این سازه ها در مدل های فریم دار و فریم لس ارائه شده و در دسترس مشتریان قرار می گیرند. در مدل های فریم دار هزینه کار به دلیل افزودن قالب های چوبی و فلزی افزایش می یابد.
  4. این محصولات در مدل های سند بلاست و ساده نیز ارائه می شوند. بی شک استفاده از روش سند بلاست شیشه ها که برای تغییر شکل این محصولات به کار می روند، قیمت کار تغییر کرده و افزایش می یابد.
  5. انواع آن ها بسته به ابعاد و اندازه مورد نظر مشتری سفارش داده شده و قیمت گذاری می شوند.
قیمت دیوایدرهای شیشه ای - صنعت شیشه آریا

جمع بندی

در این مطلب در خصوص انواع پارتیشن های اداری تک جداره و دو جداره از جنس شیشه اطلاعاتی به دست آوردید. مطالعه این مطالب به شما کمک می کند که تصمیم بهتری در خصوص خرید این محصولات بگیرید. انواع این محصولات کاربردی با روش های خاصی دیزاین شده و مورد استفاده قرار می گیرند. در حین خرید این اقلام کاربردی باید حتما به ابعاد و روش ساخت هر یک دقت داشته باشید تا از کیفیت آن ها اطمینان حاصل کنید. انواع این دیوایدرهای باکیفیت برای ساختمان های مختلفی به کار رفته و هزینه و قیمت آن ها با در نظر گرفتن جنس شیشه تغییر می کند.