اگر عاشق تنوع هستید، اگر از کاشی های رنگ و رو رفته محیط منزل خود خسته شده اید، اگر بودجه کافی برای خرید کاشی های جدید ندارید، نگران نباشید!. در دنیای امروز تنوع وسیعی از محصولات تزیینی ارائه شده اند که هر یک از آن ها از کاربردهای وسیعی در عرصه دکوراسیون ساختمان برخوردار هستند. استیکر کاشی به جای کاشی یکی از این تجهیزات است که به شما کمک می کند بهترین تزیینات را در محیط ساختمان خود داشته باشید و از زیبایی و تنوع محیط زندگی خود لذت ببرید. در ادامه بیشتر با این محصولات آشنا می شوید. همراه ما باشید:

نکات خرید بهترین استیکرهای کاشی

استیکر کاشی به جای کاشی در مدل های متنوعی در بازارهای فروش ارائه می شود. هر یک از دسته بندی های این مدل استیکرها از اهمیت بسیار زیادی در عرصه های ساختمانی برخوردار هستند، به همین دلیل نیز به میزان فروش بالایی دست یافته اند. اما تنوع در میان محصولات همیشه یک نشانه مثبت نیست. این تنوع بالا ممکن است افراد را سردرگم کرده و خرید آن ها را دشوارتر کنند. برای خرید این محصولات باید به مجموعه نکات زیر دقت داشته باشید:

  1. جنس این برچسب ها مهمترین مولفه ای است که برای خرید هر یک مورد توجه قرار می گیرد. شما این محصولات را در محیط هایی نصب می کنید که دائما در معرض آب و رطوبت قرار دارند. به همین دلیل نیز باید از جنس ضد آب آن ها اطمینان حاصل کنید.
  2. در این زمینه به طراحی محیط آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی دقت کنید و بر این اساس هارمونی رنگ و طراحی این برچسب ها را انتخاب نمایید.
  3. روش نصب این اقلام نیز از دیگر ویژگی هایی است که برای خرید هر یک از آن ها مورد توجه قرار می گیرد. برخی از مدل های این استیکرها به صورت شخصی نیز قابل نصب هستند. اما برخی تنها زیر نظر استادکاران و افراد ماهر قابل نصب هستند.
  4. انواع آن ها با ضخامت به خصوصی تولید و ارائه می شود. مدل های نازک تر این برچسب ها عمر و دوام کمتری دارند. پس این اصل مهم را نیز در خرید خود مورد توجه قرار دهید.

ویژگی های استیکر کاشی مرغوب

استیکر کاشی به جای کاشی در ساختمان های امروزی به کار می رود و بسیاری از نیازهای مشتریان را برآورده می کند. بسیاری از مردم از رنگ پریدگی کاشی های منزل خود گلایه دارند و به فکر جبران این آسیب ها در ساختمان خود هستند. از این رو این استیکرها برای آن ها کارایی خواهند داشت. اما باید در ساختار این محصولات به دنبال برخی ویژگی های مهم بگردید که استفاده از آن ها در محیط ساختمان شما مناسب شود و بهترین بهره بری را از آن ها به عمل آورید. برخی از این ویژگی ها را در زیر مشاهده می کنید:

  1. برای انتخاب استیکر کاشی به جای کاشی باید به دوام هر یک از آن ها در محیط دقت داشته باشید. میزان مقاومت آن ها در برابر ضربه، آب و… مورد سنجش قرار می گیرد.
  2. هر یک از این استیکرها از برندهای به خصوصی ارائه می شوند که جنس و مدل استیکرهای آن ها متفاوت است. بهتر است در این خصوص نیز اطلاعات خود را تکمیل کرده و سپس از استیکر کاشی به جای کاشی استفاده کنید.
  3. برای خرید این استیکرها به ترکیب طراحی آن ها دقت داشته باشید. برخی از آن ها در مدل های ساده طراحی شده اند و نمای زیبایی به محیط می بخشند و برخی نیز با طرح های پیچیده تری به کار می روند و به همین خاطر نیز برای هر محیطی مورد استفاده قرار نمی گیرند. شما باید این محدودیت ها را برای انتخاب هر یک مد نظر قرار دهید.

موارد استفاده از برچسب های کاشی

استیکر کاشی به جای کاشی های بخش های مختلف ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید این استیکرها را هم به صورت مجزا به کار ببرید و هم آن ها را بر روی کاشی های قدیمی خود نصب کنید. به این ترتیب بهترین بهره بری را از آن ها به عمل می آورید.  انواع این برچسب های کاشی برای محیط های بهداشتی به کار برده می شوند و در برابر رطوبت این بخش ها از بیشترین میزان مقاومت برخوردار هستند. نصب و استفاده از آن ها برای سرویس های بهداشتی نیز بسیار رایج و متداول است. هر یک از آن ها در سرویس های بهداشتی مسکونی و اداری نصب می شوند و کارایی قابل توجهی خواهند داشت.

استیکر کاشی به جای کاشی کلیه سطوح کاشی ها را پوشش می دهد. انواع آن ها به سادگی نصب شده و ابعاد و ارتفاع مناسبی بر روی سطح کار خواهند داشت. شما می توانید هر یک از آن ها را در ابعاد مورد نیاز خود خریداری کرده و از مراکز فروش مربوطه سفارش دهید. به این ترتیب بهترین استفاده ها را از این محصولات خواهید داشت. هر یک از مدل های این برچسب ها با چسب های بسیار قوی تولید شده اند. به همین دلیل نیز به سادگی بر سطح کار مورد استفاده قرار می گیرند. استیکر کاشی به جای کاشی های ساختمانی نیز به کار می رود. انواع این برچسب ها با طرح های سنتی و مدرن تولید می شوند و هر یک از کارایی قابل توجهی برخوردار هستند.

دسته بندی های استیکرهای کاشی

استیکر کاشی به جای کاشی های ساختمانی نیز به کار برده می شود. به همین دلیل نیز بسیار کارایی خواهند داشت. هر یک از این استیکرها برای نصب در محیط حمام تولید می شوند و هر یک از ویژگی ها و مشخصه های به خصوصی برخوردار هستند. انواع آن ها با استفاده از متریال پلاستیکی تولید می شوند و به همین خاطر نیز قابلیت های ویژه ای در ساختار هر یک از آن ها به کار رفته است. استفاده از پلاستیک در ساخت و آماده سازی آن ها سبب ایجاد خاصیت ضد آب در ساختار این استیکرها شده است. این استیکرها به سادگی از روی سطوح جداسازی نخواهند شد.

استیکرهای آشپزخانه ای نیز یکی از دسته بندی های مرغوب این محصولات هستند که با طرح های زیبای دکوراتیو ارائه می شوند و زیبایی محیط منزل را به میزان قابل توجهی افزایش می دهند. هر یک از این استیکرها از طرح های متنوع و زیبایی برخوردار هستند. استیکرهای سرویس های بهداشتی نیز هر یک از ویژگی های به خصوصی برخوردار هستند. کیفیت آن ها مورد تایید کارشناسان مربوطه است. هر یک از این استیکرها به سادگی در محل های مورد نظر نصب و راه اندازی می شوند. هر یک از آن ها بر روی سطوح مختلف اعمال می شوند و قابلیت نصب نامحدود دارند.

مزایای مهم استیکرهای کاشی

استیکر کاشی به جای کاشی مزیت های مهمی برای استفاده دارند و به همین خاطر نیز به میزان قابل توجهی به استفاده می رسند. برخی از مهمترین مزیت های استفاده از این محصولات کاربردی را در زیر مشاهده می کنید:

  1. جلوگیری از اتلاف وقت با استفاده از این استیکرها یکی از مهمترین مزایای استفاده از این محصولات به شمار می رود. نصب آن ها در محل های مورد نظر به سادگی انجام می پذیرد. هر یک از مدل های این استیکرها به سهولت ترمیم می پذیرند و به همین خاطر نیز استفاده از آن ها رایج شده است.
  2. استفاده از آن ها در هزینه های شما نیز صرفه جویی می کند. انواع آن ها برای نصب نیازی به حضور نیروهای متخصص ندارند. به همین دلیل شما هیچ هزینه ای برای نصب آن ها پرداخت نمی کنید.
  3. مقاومت بالای این استیکرها در برابر عوامل مختلف نیز سبب افزایش دوام هر یک از آن ها در محیط ساختمان شده و کیفیت و کارایی آن ها را تضمین می کند.
  4. استیکر کاشی به جای کاشی به سادگی نگهداری می شود و نظافت و تمیزکاری آن نیز بسیار ساده انجام می پذیرد. شما می توانید هر یک از دسته بندی های این استیکرها را به سادگی شست و شو دهید. در کیفیت آن ها کوچکترین اختلالی به وجود نمی آید.

معایب مهم استیکرهای کاشی

استیکر کاشی به جای کاشی در کنار مزایای مهمی که در محیط های مختلف به وجود می آورد، معایبی نیز دارد که برخی از آن ها را در زیر مشاهده می کنید:

  1. انواع آن ها مقاومت کمی در برابر حرارت دارند. به همین خاطر نیز برای نصب آن ها باید به این محدودیت مهم دقت داشته باشید.
  2. هر یک از دسته بندی های این استیکرها سطحی لزج در زیر خود بر جای می گذارند. به همین خاطر نصب انواع سازه ها و مصالح دیگر به جای آن ها در طولانی مدت کار دشواری خواهد بود.

جمع بندی

در این مطالب به بررسی جامع استیکرهای کاشی و روش های استفاده از آن ها پرداختیم و هر یک از آن ها را از جهات مختلف بررسی کردیم. این استیکرها در طرح های زیبایی عرضه می شوند و طراحی های متنوعی دارند. قیمت خرید هر یک از آن ها بر اساس جنس و مدل این محصولات تعیین می شود. بهای پرداختی تعیین شده برای هر یک بسیار مناسب است و این مسئله برای مشتریان فرصت بسیار مناسبی برای خرید این محصولات به شمار می رود.