انواع مختلفی گچبری کوچک برای ساختمان ها وجود دارد که گچبران بین سقف و دیوار برای ایجاد زیبایی  تغییر دکوراسیون اجرا می کنند. اگر شما نیز به این خدمات نیاز دارید و دوست دارید کمی دکوراسیون خانه را تغییر دهید، فقط کافی است با ما تماس بگیرید. ما در کمترین زمان و بهترین کیفیت این خدمت را همراه با تضمین چند ساله به شما عزیزان ارائه خواهیم داد. در ادامه همراه ما باشید تا شما را بیشتر با این هنر خارق العاده آشنا کنیم:

گچبری گلویی چیست؟

یکی از زیر مجموعه های گچبری، گچبری گلویی نامیده می شود. از گچبری گلویی برای تغییر دکوراسیون داخلی بین دیوار و سقف استفاده می کنند. شما می توانید با اجرای گچبری گلویی از ترک خوردن کنار و کنج دیوار و سقف جلوگیری کنید. همچنین با استفاده از این نوع گچبری می توانید رنگ دیوار و سقف را به زیبایی از هم دیگر جدا کنید. این کار موجب زیبایی در نقاشی و منزل شما خواهد شد. گچبری گلویی در قسمت های مختلف خانه مانند لبه های نور مخفی، سر ستون ها، کنج راهرو ها، سقف آشپزخانه و گچبری دور لوستر اجرا می شود، همگی نوعی گچبری سقف منازل محسوب می شوند.

همانطور که می دانید امروزه در تمامی خانواده های ایرانی، اهمیت و توجه به دکوراسیون منزل و تزئینات داخلی رواج پیدا کرده است. در گذشته فقط برای بعضی از قسمت های خانه از روش های مختلف برای تزئین منزل استفاده می کردند، اما امروزه با پیشرفت خدمات اکثر خانواده ها برای تمامی قسمت های منزل خود از روش های مختلفی استفاده می کنند. آن ها تمایل دارند تا همواره منزلی زیبا و شیک داشته باشند. همانطور که گفتیم گچبری گلویی بیشتر بر کنج دیوار و سقف اجرا می شود. امروزه گچبری گلویی محبوبیت بسیاری برخوردار است، چرا که این خدمات علاوه بر زیبا و شیک بودن دارای قیمت مناسبی می باشد.

کاربرد گچبری گلویی

گچبری گلویی در اندازه ها و ابعاد های مختلفی کاربرد دارد و تنوع رنگ و طرح این نوع گچبری بسیار بالا است. گچبری گلویی سقف و دیوار را از هم جدا می کند و زیبایی منحصر به فردی به وجود می آورد. از کاربرد گچبری گلویی می توان به تنوع در دکوراسیون، جلوگيري از ترک خوردن کنج دیوار، جدا سازی رنگ دیوار و سقف، اشاره کرد.

گچبری گلویی سقف پذیرایی

گچبری گلویی سقف پذیرایی را می توانید هم به سبک مدرن و هم به سبک سنتی اجرا کنید. در سبک سنتی گچبری گلویی طرح ها شلوغ تر و جزئیات ظریف ‌تر هستند. اما در سبک مدرن طرح ها ساده و شیک تر پیاده سازی می شوند. در تعریف گچبری گلویی سقف پذیرایی، می توانیم بگوییم نمادها و طرح هایی هستند که سبب تزئین و تغییر دکوراسیون روی سقف می شوند. انواع سبک های گچبری گلویی سقف عبارت اند از:

  • گچبری سقف اتاق به صورت ساده
  • گچبری سقف با طرح های پیچیده
  • گچبری سقف اتاق به سبک مدرن
  • گچبری سقف اتاق به صورت کلاسیک
  • گچبری سقف به سبک سنتی
گچبری گلویی چیست

گچبری گلویی دستی

همانطور که می دانید گچبری دستی توسط گچبران حرفه ای و مجرب انجام می شود. در گچبری گلویی بايد از ابزارهای کشویی گلویی استفاده شود. در مرحله اول گچبری گلویی باید ابتدا گچ را الک و پس از آن ملات گچ درست کنید. سپس با استفاده از شمشه آلومينيومي زیرسازی را انجام دهید و با کشوی مورد نظرتان طرح دلخواه خود را اجرا کنید.

گچبری گلویی پیش ساخته

بهتر است بدانید که گچبری گلویی پیش ساخته به نسبت گچبری گلویی دستی مدت زمان کمتری برای اجرا نیاز دارد؛ چرا که گچبری گلویی پیش ساخته نصب آسان تری دارد و طرح های مورد نظر از قبل ساخته شده‌ اند. یکی از معایب گچبری پیش ساخته محدودیت در انتخاب طرح است. در صورتی که در گچبری گلویی دستی، گچبران متناسب با سلیقه شما طرح دلخواه شما را اجرا می کنند. یکی دیگر از معایب گچبری گلویی پیش ساخته به خوبی قرار نگرفتن در محل مورد نظر است. در این نوع گچبری مقداری با محل مورد نظر فاصله می افتد.

گچبری پیش ساخته در کارگاه های مخصوص در قالب ریخته می شوند و در ابعاد و طرح های مختلفی تولید می گردد. در داخل این قالب ها نخ های مخصوص و کنار گچبری گذاشته می شود. سپس بعد از شکل‌ گیری طرح مورد نظر طرح را از قالب بیرون می آورند. شما می توانید بعد از گذشت ۲ الی ۳ روز از این گچبری ها استفاده کنید. این گچبری ها توسط چسب نصب و از طریق پمپ باد ميخ مستحکم می شوند.

انواع گچبری گلویی

گچبری گلویی از جمله خدماتی است که برای تزئین و زیبایی دکوراسیون منزل مورد استفاده قرار می گیرد و توسط افراد مجرب اجرا می شود. خدمات گچبری گلویی توسط مجموعه های متعددی اجرا می شود؛ چرا که این خدمات نیازمند تجربه و مهارت خاصی است تا بتوانند مدل ها و طرح ها را به خوبی اجرا کنند. از انواع مدل های گچبری گلویی می توان به گچبری گلویی دندان موشی و گچبری طرح ورساچ نیز اشاره کرد. اما برای اجرای این مدل ها نیازمند به گچبران حرفه‌ای هستید. ما در این بخش به برخی از مدل های گچبری گلویی اشاره خواهیم کرد تا بیشتر با این سبک آشنا شوید.

گچبری گلویی چیست
  • گچبری گلویی برشی

یکی دیگر از خدماتی که زیر مجموعه گچبری گلویی محسوب می شود، گچبری گلویی برشی است. بهتر است این مدل توسط گچبران مجرب و حرفه ای که تخصص این کار را دارند، اجرا شود. اگر شما نیز تمایل دارید با این هنر زیبا منزلتان را شیک و مدرن کنید، می توانید با مجموعه ما تماس بگیرید تا بعد از انجام هماهنگی در کمترین زمان با بهترین کیفیت این خدمات برای شما عزیزان اجرا شود.

  • گچبری گلویی سقف

یکی از راه های تزئینی که همواره طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است، گچبری گلویی سقف می باشد. این گچبری زیبایی و هویت را به فضا می بخشد. گچبری گلویی سقف جذابیت بصری فوق‌ العاده ای را به خانه هدیه می دهد. گچبری گلویی بیشتر بین گوشه دیوار و سقف و برای تغییر دکوراسیون اجرا می شود. همانطور که گفتیم کاربرد گچبری گلویی بیشتر در گوشه سقف آشپزخانه، قسمت ستون ها، گوشه راهرو و دور لوستر مورد استفاده قرار می گیرد. گچبری گلویی سقف از ظرافت، خلاقیت  و همینطور زیبایی خاصی برخوردار است. این نوع گچبری یکی از ابزارهای مورد علاقه بیشتر خانواده ها می باشد.

گچبری گلویی جدید

گچبری گلویی جدید می تواند برای افرادی که به دنبال مدل های مدرن و بروز هستند گزینه بسیار مناسبی باشد. گچبری گلویی جدید تا حدی شبیه به گچبری پیش ساخته است. اگر شما در ذهن خود طرح یا ایده ای دارید، می توانید به گچبران حرفه ای مجموعه ما بگویید و در خواست اجرای طرح دلخواه خود را داشته باشید. با مهیا شدن این شرایط، طرح و ایده های جدیدی از گچبری گلویی ایجاد خواهد شد و همه افراد برای مکان های مختلف می توانند از این خدمات و هنر زیبا استفاده کنند. اگر شما نیز قصد اجرای هنر گچبری در فضای ساختمان مد نظرتان را دارید، می توانید از مشاوره رایگانی که توسط همکاران با تجربه و مجرب ما ارائه می ‌شود استفاده کنید. همکاران مجموعه ما متناسب با شرایط شما بررسی تمامی نکات ایده های خوبی را به شما معرفی خواهند کرد.

آموزش گچبری گلویی

تمامی خدمات گچبری، یک خدمات تخصصی محسوب می شوند. اگر مهارت لازم را برای اجرای این خدمات کسب کنید، می توانید در این حرفه پر درآمد فعالیت کنید. برای آموزش این خدمات می توانید دوره های حرفه ای و تخصصی را بگذرانید و زیر دست یک گچبر حرفه ای و مجرب کار کنید تا تسلط کامل را کسب کنید و حرفه ای شوید.

گچبری گلویی چیست

سخن پایانی

گچبری گلویی خدماتی است که نیازمند ابزارهای اصولی و افراد متخصص و با تجربه است تا بتوان با کیفیت ترین و بهترین خدمات را اجرا کرد. قیمت گچبری گلویی به نکات مختلفی بستگی دارد. این نرخ بیشتر از همه به مدل و طرح و متراژ و مکان مورد نظر شما وابسته است. برای دریافت اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت دقیق با شماره های درج شده تماس بگیرید.