شیشه لاکوبل نوعی شیشه صاف و تخت است که با یک طرف رنگ شده ارائه می شود. در دنیای صنعت مدل های متنوعی از این شیشه ها ارائه می شوند که هر یک قابلیت های ویژه ای برخوردار هستند. هر یک از مدل های این شیشه ها برای ساخت و تولید بسیاری از صنایع ساختمانی مناسب می باشند.

به همین خاطر نیز کاربردهای آن ها در عرصه صنعت هر روز بیشتر و بیشتر می شود. این مسئله به افزایش تعداد مشتریان این محصول انجامیده است. این شیشه ها با ظاهری براق و منحصر به فرد به مشتریان ارائه می شوند. اگر شما نیز قصد خرید شیشه لاکوبل را دارید، تا انتها همراه ما باشید:

دلیل استفاده از شیشه لاکوبل

استفاده از این محصول در صنعت دکوراسیون در راستای تزیین برخی از بخش های ساختمان نیز انجام می گیرد. به همین خاطر در میان لوازم دکوراتیو نیز دسته بندی می شوند. تنوع رنگی بالای این محصولات نیز از مهمترین مشخصه های آن ها به شمار می رود که سبب افزایش استقبال از این محصولات شده است.

سطوح مختلف شیشه های لاکوبل

شیشه لاکوبل در مدل های زیبا و کاربردی ساخته می شود و در بازارهای فروش به مشتریان ارائه می گردد. هر یک از این محصولات برای برخی از کاربران مورد استفاده قرار می گیرند. از این رو در خرید هر یک باید به نیازهای خود دقت داشته باشید. مدل های شیشه رنگ مات و شیشه های رنگی براق این محصولات از مهمترین طرح های این شیشه ها به شمار می روند. این مدل ها برای دیزاین و دکوراسیون های مختلفی به کار می روند. ضخامت این محصولات نیز متنوع هستند.

برخی از آن ها با ضخامت 4 و برخی نیز با ضخامت 20 ارائه می شوند. این میزان حداقل و حداکثر ضخامت این کالاها را مشخص می کند. سطوح ساخت و آماده سازی این محصولات با یکدیگر تفاوت های اساسی دارند. برخی از آن ها در سطح ایمنی و برخی نیز در سطح ایمن پلاس به تولید می رسند. خاصیت آنتی باکتریال این محصولات از مهمترین مشخصه های تولید آن ها به شمار می رود. این ویژگی وجه تمایز مهمی در میان این شیشه ها و شیشه های معمولی موجود در بازار به شمار می رود. از این رو کاربردهای آن ها در عرصه ساختمان سازی روز به روز افزایش می یابد.

سطوح مختلف شیشه های لاکوبل - صنعت شیشه آریا

مزایای استفاده از لاکوبل

شیشه لاکوبل با مزیت ها و فواید متعددی شناخته می شود و به همین خاطر نیز از متریال صنعتی محبوب در میان مردم به شمار می رود. برخی از مهمترین مزیت های این محصولات را در زیر مشاهده می کنید:

  1. ایمنی این شیشه ها مهمترین مولفه آن ها به شمار می رود. این شیشه ها در حین شکستن و برخورد با اجسام سخت خورد نمی شوند و شیشه خورده ای از شکستن آن ها بر جای نمی ماند.
  2. دوام و استحکام بالای این شیشه ها نیز از مهمترین ویژگی های آن ها به شمار می رود. انواع آن ها تا سال های سال در ساختار ساختمان یا وسایل خانه شما سالم باقی می مانند. به این ترتیب خرید آن ها صرفه اقتصادی بالایی دارد.
  3. رنگ به کار رفته در ساختار این شیشه ها با محیط زیست تناسب دارد و آسیبی برای طبیعت به دنبال نمی آورد. از این رو این اقلام را در میان محصولات دوست دار محیط زیست قرار می دهند و حامیان طبیعت از استفاده از آن ها استقبال کرده اند.
  4. قدرت خرید مردم در میان این محصولات بسیار بالا است؛ چرا که تنوع وسیعی از آن ها در بازارهای فروش در دسترس مشتریان قرار دارد. هر یک از آن ها در 25 رنگ زیبا ارائه می شوند.

ویژگی های شیشه لاکوبل

شیشه لاکوبل با ویژگی های به خصوصی شناخته می شود. برای خرید هر یک از این محصولات باید به این مشخصه های مهم دقت داشته باشید و در خصوص آن ها با فروشندگان گفت و گو نمایید. یکی از ویژگی های مهم این محصولات مقاومت آن ها در برابر گرما و اشعه فرابنفش خورشید است. تابش یو وی نور خورشید آسیب های بسیار زیادی بر جای می گذارد و موجب صدمه زدن به بخش های مختلف محیط زیست خواهد شد. اما این شیشه ها در معرض چنین آسیب هایی قرار نمی گیرند.

شیشه Lacobel برای نصب در داخل و خارج منزل مناسب است و هیچ محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد. این مسئله میزان خرید این محصول را با گسترش بسیار بالایی رو به رو کرده است. مقاومت بالای این محصول در برابر رطوبت نیز از مهمترین ویژگی های آن به شمار می رود. این خصلت کارایی آن را در مجاورت محیط های مرطوب بسیار افزایش داده است. شیشه لاکوبل در فضاهای مرطوب دچار پوسیدگی یا زنگ زدگی نمی شوند و دوام و مقاومت خود را در چنین شرایطی نیز حفظ می کنند. استفاده از شوک های حرارتی بر روی این شیشه ها در طول فرایند ساخت سبب افزایش قابلیت های این محصولات شده است.

ویژگی های شیشه لاکوبل  - صنعت شیشه آریا

کارایی شیشه لاکوبل

شیشه لاکوبل با کاربردهای مهمی شناخته می شود. از این رو استفاده از آن در عرصه های صنعتی مختلف رواج دارد. استفاده از آن ها در ساخت دیوارها و پارتیشن های شیشه ای در فضای شرکت ها و سازمان های رسمی افزایش یافته است. این محصولات در محیط های مسکونی نیز به عنوان دیوار جدا کننده به کار می روند. از این اقلام کاربردی در راستای ساخت قفسه ها و کابینت های شیشه ای نیز استفاده می کنند. به همین خاطر نیز ساخت لوازم خانگی با آن ها رو به گسترش است.

استفاده از آن ها در نمای بیرونی ساختمان نیز به میزان قابل توجهی انجام می گیرد. شیشه لاکوبل یک وسیله کاربردی در تولید نورگیرها و آفتابگیرهای ساختمان نیز به شمار می رود. آینه کاری فضاهای مختلف سنتی نیز با استفاده از این شیشه ها به سهولت انجام می گیرد. این سازه های شیشه ای با انواع متریال سنگی، چوبی و… دیزاین می شوند. به این ترتیب ساخت و تولید دکوری های جذاب با استفاده از آن ها رایج شده است. استفاده از آن ها به عنوان کاغذ دیواری در ساختمان ها بسیار مطلوب می باشد.

نکات نصب شیشه لاکوبل

شیشه لاکوبل به سهولت در محیط های مختلف نصب می شود.این مسئله نیز از مهمترین مزایای آن به شمار می رود. برای نصب آن ها رعایت چند نکته اساسی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در وهله اول باید به سطح نصب آن ها دقت داشته باشید. برای نصب آن ها باید زیر این شیشه ها به خوبی پاک و تمیز شده  عاری از هر گونه رطوبت و گرد و غبار باشد. هموار بودن سطح نصب آن ها نیز یکی از مهمترین نکات به شمار می رود.

شیشه لاکوبل با قابلیت برش ساخته می شود. به این ترتیب ابعاد کارخانه ای این شیشه ها سایز نهایی آن ها نخواهد بود. این ویژگی استفاده از این محصولات را ساده تر می کند و سبب سهولت در نصب آن ها در ساختمان های مختلف شده است. برای نصب آن ها از یراق آلات و مواد به خصوصی استفاده می کنند. بسته به نوع کاربری آن ها در محیط متریال نصب آن ها نیز متفاوت خواهد شد.

این شیشه ها باید به گونه ای نصب شوند که از نفوذ رطوبت به دیواره های پشت آن ها جلوگیری شود. در این فرایند از انواع بست های گیره ای، فلزی و… در کنار شیشه های لاکوبل استفاده می شود. به این ترتیب ساختار آن ها را در محل نصب بر روی دیوارهای اصلی ساختمان محکم تر می کنند.

قیمت شیشه لاکوبل - صنعت شیشه آریا

قیمت نهایی شیشه لاکوبل

این شیشه ها با توجه به اصول مهمی قیمت گذاری می شوند. در این فرایند به ابعاد و ضخامت کار توجه بسیار زیادی می شود. بدیهی است که با افزایش ضخامت و ابعاد بدنه شیشه ها، قیمت و هزینه پرداختی آن ها نیز افزایش می یابد. هر یک از این محصولات کاربردی با هزینه مناسبی به فروش می رسند. در تعیین قیمت این محصولات در نظر گرفتن رنگ آن ها نیز یک مسئله مهم است. برخی از این شیشه ها با ظاهری براق و برخی نیز با ظاهری مات تولید می شوند. این مولفه ها نیز هزینه ساخت شیشه ها را تحت تاثیر قرار می دهد.

بر روی برخی از این شیشه ها طرح هایی ایجاد می شود که هزینه کار را به طرز قابل توجهی افزایش یا کاهش می دهد. طراحی بر روی شیشه های لاکوبل با روش های به خصوصی انجام می گیرد که هزینه مضاعفی برای مشتریان به وجود می آورد. به طور کلی هزینه خرید آن ها برای مشتریان بسیار به صرفه تعیین شده و استفاده از آن ها به نسبت سایر لوازم دکوراسیون ساختمان مناسب تر خواهد بود.

جمع بندی

در این مطالب تا حدودی با انواع شیشه های لاکوبل و دسته بندی های مختلف آن ها آشنا شدید. همچنین بررسی برخی از ویژگی های مهم و مزیت های استفاده از این محصول نیز در این مقاله انجام گرفت. با بررسی دقیق این اطلاعات کاربردهای بهتری از این محصولات به عمل می آورید. به این ترتیب روش استفاده از آن ها تخصصی تر می شود. این اقلام کاربردی با بهترین قیمت ها در بازارهای فروش شیشه های صنعتی ارائه می شوند. در سال های اخیر خرید و فروش این کالاهای کاربردی بیش تر از پیش شده است.