یکی از نیازهای اساسی آرایشگاه های مردانه و زنانه در کشور ما، آینه های باکیفیتی است که برای انجام فرایندهای آرایشی و پیرایشی مورد استفاده قرار می گیرند. هر یک از این آینه ها با طراحی و دیزاین به خصوصی ارائه می شوند که بر دکوراسیون محیط آرایشگاه نیز تاثیر به سزایی بر جای می گذارند. هر یک از آن ها رنگ آمیزی به خصوصی دارند و حاشیه آن ها با نقش و نگارهای مختلف دیزاین شده است. اگر شما نیز قصد خرید آینه آرایشگاه را دارید، بهتر در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر با این آینه کاربردی آشنا شوید:

آینه آرایشگاه

انواع دسته بندی های آینه آرایشگاه

آینه آرایشگاهی در مدل های متنوعی ارائه می شود. هر یک از این محصولات مصارف به خصوصی دارند و با ویژگی های منحصر به فردی نیز ارائه می شوند. برخی از مهمترین انواع این محصولات همراه با توضیحات مختصری درباره هر یک از آن ها شامل موارد زیر می شود:

  • آینه قدی آرایشگاهی 

یکی از پر کاربردترین آینه هایی که در فضای آرایشگاه های حرفه ای و مدرن نصب می شوند، مدل های قدی هستند که کیفیت قابل توجهی دارند و مصارف متعددی از آن ها می شود. استفاده از این آینه ها برای آرایش عروس بسیار کاربردی است. این آینه ها در مدل های متنوعی ارائه می شوند. برخی از آن ها چراغ دار هستند و برخی به صورت ساده ارائه می شوند. برخی از آینه های قدی به صورت دیواری تولید می شوند و نصب آن ها ایمنی بیشتری در محیط ساختمان خواهد داشت. آینه های قدی مدرن نیز از مهمترین انواع این محصولات هستند که جذابیت محیط آرایشگاه را افزایش می دهد. این مدل آینه های قدی در وهله اول برای مشتریان آرایشگاه ها جذابیت دارند و وجب لوکس تر شدن محیط خواهد شد.

  • آینه های چراغ دار آرایشگاهی

یکی از مدل های منحصر به فرد آینه آرایشگاه، انواع دسته بندی های چراغ دار و لامپ دار هستند که برای افزایش دقت آرایشگران در اجرای فرایندهای آرایشی و پیرایشی مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از آن ها نور محیط را افزایش می دهد. نور آن ها مستقیما به چهره یا موهای فرد مراجعه کننده بازتاب می شود. این مسئله میزان دید آرایشگر را افزایش می دهد. این آینه ها یک منبع نوری مناسب برای محیط به شمار می روند و نصب آن ها مزایای قابل توجهی به همراه دارد.

آینه های چراغ دار آرایشگاهی

بر روی برخی از آن ها از لامپ های ال ای دی استفاده شده است که کیفیت آرایشگری را به طرز قابل توجهی افزایش می دهند. این لامپ ها با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز به آینه های مخصوص آرایشگاه اضافه می شوند و ساختار آن ها را مدرن تر می کنند. برخی از این لامپ ها در قسمت جلویی آینه نصب می شوند. اما برخی از آن ها نیز در پشت آینه نصب شده و برای زیبایی ظاهر این لوازم آرایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرند. قرارگیری آن ها در پشت آینه نیز نور مناسبی به محیط می دهد و هم سبب زیباتر شدن محیط می شود. دکوراسیون های جذاب و مدرن آرایشگاهی با استفاده از چنین آینه هایی تکمیل می شود. این لامپ ها با ویژگی هایی مانند عدم تولید حرارت در محیط، مصرف کم انرژی و… در ساختار انواع آینه آرایشگاه به کار می روند.

  • آینه های رنگی و فانتزی آرایشگاهی

یکی از انواع مدل های آینه آرایشگاه، مدل های رنگی و فانتزی هستند که با جذابیت قابل توجهی برای این محیط ها تولید می شوند. طیف رنگی وسیع این مدل آینه نظر و توجه مشتریان را به خود جلب می کند. هر یک از آن ها بسته به نوع دکوراسیون فضا و با در نظر گرفتن معماران و دکوراسیونرهای حرفه ای انتخاب خواهند شد. هر یک از مشتریان بر این اساس در میان پالت رنگی ارائه شده برای این محصولات یکی از آن ها را انتخاب می کنند.

  • آینه های هوشمند آرایشگاهی

مدل های هوشمند این محصولات نیز همواره در بازارهای فروش جایگاه به خصوصی دارند و توجه برخی از مشتریان را به خود جلب کرده اند. این آینه ها از فناوری های به روزتری برخوردار می باشند و به همین خاطر نیز کیفیت ساختار آن ها نیز بیشتر از سایر مدل ها است. این محصولات را به عنوان آینه های بک لایت نیز می شناسند و آن ها را در دسته آینه های مدرن آرایشگاهی دسته بندی می کنند. قیمت این محصولات کمی بیشتر از سایر آینه های موجود در این عرصه تعیین می شود.

  • آینه های هالیوودی آرایشگاهی

این دسته از آینه های آرایشگاهی نیز در دسته آینه های مدرن قرار می گیرند و در اطراف آن ها لامپ هایی تعبیه شده است که کارایی آینه مورد نظر را افزایش می دهند. برای راه اندازی آن ها باید از پریزهای برق استفاده کنید. به این ترتیب محل نصب آن ها در محیط آرایشگاه در قسمت های واقع در کنار پریز برق قرار دارد. این محصولات در عرصه های گریموری نیز مورد استفاده بسیاری از مردم قرار گرفته اند.

  • آینه های برش خورده گرد

این آینه گرد نیز یکی از جدیدترین مدل های این محصولات است که به این شکل برش می خورد. این آینه ها در ابعاد انتخابی مشتریان تولید می شوند. هر یک از آن ها با تنوع وسیعی در صنایع آرایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرند.

  • آینه های تاچ آرایشگاهی
  • این آینه ها از عملکرد منحصر به فردی برخوردار هستند. آینه های تاچ آرایشگاهی با قابلیت لمس کار می کنند و در طرح ها و اشکال مختلفی ساخته شده اند. انواع این محصولات با قیمت بیشتری خرید و فروش می شوند. افزایش و کاهش شدت نور در این آینه ها یکی از مهمترین قابلیت های آن ها به شمار می رود که سبب دیزاین بهتر محیط می شود. بر روی آن ها دکمه هایی برای لمس قرار گرفته است که به خوبی برای کنترل نور دهی این محصولات به کار می روند.
  • آینه های حکاکی شده آرایشگاهی

آینه آرایشگاه حکاکی شده یکی از زیباترین مدل های لوازم آرایشگاهی است که زیبایی قابل توجهی در محیط به وجود می آورد. حکاکی بر روی این آینه ها موجب ایجاد نقش و نگارهای زیبایی بر سطح این محصولات می شود و ظاهر آن ها را از دیگر مدل های آینه متمایز می سازد. این آینه ها قابلیت حکاکی آرم و لوگوی آرایشگاه ها را نیز دارند و به همین خاطر مورد استقبال بسیاری از آرایشگاه های حرفه ای واقع شده اند.

مشخصات کلی آینه های آرایشگاهی

هر یک از این محصولات با مشخصه ها و ویژگی های از پیش تعیین شده ای ارائه می شوند که ساختار آن ها را از آینه های معمولی و خانگی متمایز می کند.کدام آین برای شما بهتر است؟ برخی از این مشخصه ها به شرح زیر هستند:

مشخصات کلی آینه های آرایشگاهی
  1. اضافه شدن لوازم کاربردی مانند کشو به این آینه ها در برخی از مدل ها از مشخصه های بارز این اقلام به شمار می رود که هم به کاربردهای این محصولات می افزاید و هم سبب زیباتر شدن ساختار آن ها می شود.
  2. نور و چراغ های به کار رفته در این محصولات نیز از مهمترین مشخصه های آن ها به شمار می روند. این چراغ ها با میزان مصرف برق کمی در ساختار آینه ها به کار می روند.
  3. ابعاد آینه ها با در نظر گرفتن فضای آرایشگاه تعیین می شود. برخی از آن ها به عنوان پارتیشن های قدی نیز در محیط های آرایشگاهی به کار می روند و برای این منظور باید حتما از آینه های بزرگ استفاده شود.
  4. رنگ بندی این آینه ها نیز از مهمترین مشخصه های آن ها به شمار می رود. انواع رنگ های نقره ای، برنزی، طلایی و… از این محصولات ارائه می شوند. بدون شک همه آن ها برای مصارف آرایشی نصب نمی شوند و برخی بیشتر جنبه تزیینی دارند.

با مزیت های آینه های آرایشگاهی آشنا شوید

قابلیت های منحصر به فرد این محصولات سبب برتری آن ها بر دیگر لوازم آرایشگاهی شده است. برخی از قابلیت های آن ها به شرح زیر می باشد:

  1. وجود قابلیت اتصال به یو اس بی از مهم ترین مزایای استفاده از آن ها به شمار می رود.
  2. انواع آن ها با قابلیت پخش موسیقی در اختیار آرایشگاه ها قرار می گیرند.
  3. قابلیت تنظیم نور آینه ها نیز از مهمترین ویژگی های آن ها به شمار می رود.
  4. آپشن ضد بخار این آینه ها نیز مورد توجه مشتریان قرار دارد.
  5. ریموت های کنترلی و تاچ دست نیز از مهمترین قابلیت های این محصولات است.

جمع بندی

در این مطلب با انواع دسته بندی های آینه آرایشگاه و مدل های متنوع آن ها آشنا شدید و دانستید که هر یک از آن ها از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند. این محصولات در ابعاد مناسبی تولید می شوند و هر یک از مدل های آن ها دیزاین خاصی دارند. در دنیای امروز آینه ها در محیط های مسکونی، آرایشگاهی و… به کار می روند و تاثیر به سزایی در نمای داخلی این مکان ها بر جای می گذارند. از این رو این صنایع در کشور ما نیز رونق یافته اند.