آینه بک لایت

آینه ها از گذشته های دور مورد استفاده قرار می‌گرفتند. امروزه تغییراتی برای بهبود کیفی و شفافیت آینه ها صورت گرفته که سبب شده تا به یک ابزار ضروری تبدیل شود. ، یکی از زیباترین و مدرن ترین آینه بک لایت در دنیای امروزی به شمار می‌ رود. این آینه که به آن آینه نوری نیز گفته می‌ شود دارای قابلیت های بسیار فوق‌العاده ای هستند. تنوع این سبک از آینه ها بسیار بالاست. به راحتی می ‌توانید مطابق سلیقه خود این مدل آینه را انتخاب کنید. در ادامه این وسیله مدرن را بیشتر مورد بررسی قرار می دهیم، اگر شما نیز قصد خرید آینه بک لایت را دارید، در ادامه همراه ما باشید:

معرفی آینه بک لایت

چراغ های بسیار نازکی LED در پشت آینه نصب می‌ شوند، به گونه ای که قابل مشاهده نیستند. این آینه دارای یک نور پس زمینه می ‌باشد، که باعث زیبا و جذاب شدن آن شده است. آینه بک لایت مصرف انرژی خیلی کمی دارد و بسیار راحت خاموش و روشن می‌ شود. نورپردازی که از طریق این وسیله صورت می‌ گیرد نقش به سزایی در زیباسازی فضای مورد نظر دارد. این آینه موجب بزرگ تر نشان دادن فضا می‌ شود و چراغ های موجود در ساختار آن از تنوع رنگ بالایی برخوردار است.

کاربرد آینه بک لایت

می توان از کاربردهای این آینه زیبا به موارد زیر اشاره کرد:

  • آینه آرایشگاهی

همانطور که می ‌دانید یکی از لوازم مهم آرایشگاه آینه است. شما می ‌توانید برای زیبا تر کردن دکوراسیون آرایشگاه از این نوع وسیله استفاده کنید. نور زیاد در آرایشگاه موجب زیباتر شدن محیط و آسان کردن برخی کارها می‌ شود. در بخش آرایش صورت میکاپ نیازمند نور بسیار هستید پس می توانید این نور را با استفاده از آینه بک لایت تامین کنید. این آینه محبوبیت زیادی بین آرایشگران عزیزمان دارد.

  • منازل

به دوستانی که دنبال یک دکوراسیون مدرن و شیک می ‌گردند استفاده از این آینه ها را در منزلشان پیشنهاد می کنیم. همانطور که می ‌دانید وجود این وسیله در خانه ضروری است و با توجه به قابلیت های آینه بک لایت که  بسیار زیبا است، مورد توجه همگان قرار می‌ گیرد.

  • سرویس بهداشتی

امروزه به طراحی سرویس های بهداشتی توجه ویژه ای می ‌شود. با استفاده از مدل می توانید به زیبایی سرویس بهداشتی منزل خود بیافزایید. نوری که این آینه در محیط بخش می ‌کند برای انجام کار هایی مانند اصلاح مناسب است.

رستوران و کافه

استفاده از این مدل در رستوران ها و کافه ها می ‌تواند تاثیر مثبتی داشته باشد.  این آینه علاوه بر مزایایی که دارد از زیبایی زیادی برخوردار است. در این محیط ها، دیدن چهره ها به صورت مرتب در آینه ضروری نیست. به همین جهت می‌توانید از آینه هایی که حالت تزئینی دارند استفاده کنید.

  • بوتیک ها و مزون ها

یکی از مواردی که وجود آن در بوتیک و مزون ضروری است وجود یک آینه زیبا است. آینه در این فضا از اصلی ترین نیاز ها به شمار می ‌رود و همین طور وجود نور کافی نیز در این فضا ضروری است. پس آینه بک لایت با امکان نورپردازی می ‌تواند بهترین انتخاب برای مزون و بوتیک باشد. این نوع آینه هم به زیباتر شدن دکوراسیون می افزاید و هم در افزایش نور تاثیر گذار است. آینه های قدی بک لایت بهترین انتخاب برای این فضاها است؛ چرا که فرد می‌ تواند خودش را کامل و واضح در آینه مشاهده کند.

مزایای چراغ LED موجود در آینه بک لایت

استفاده از این نوع چراغ ها در این آینه ها مزایای فراوانی دارد، این مزایا عبارت‌اند از:

  • طول عمر بالا و بادوام بودن آن: دوام این چراغ ها چندین برابر لامپ های رشته ای است. این ویژگی سبب می‌ شود که هزینه نگهداری و تعمیر آن کاهش یابد.

مزایای چراغ LED موجود در آینه بک لایت

  • مصرف انرژی کم: این آینه مصرف انرژی کمی دارد. به گونه ای که در مقایسه با دیگر ابزار روشنایی کاملا چشمگیر است. با نور آینه بک لایت محیط نیز روشن تر نشان داده می ‌شود. برای برخی از ساعات شبانه روز مقدار نور این آینه جهت انجام برخی از کارها کافی است.
  • عدم تولید گرما: چراغ هایی که در ساختار آینه بک لایت مورد استفاده قرار گرفته اند در هنگام روشنایی هیچ گرمایی از خود تولید نمی‌ کنند. در حالی که لامپ های سنتی و ابزار های روشنایی دیگر مقدار زیادی از انرژی خودشان را به گرما تبدیل می‌ نمایند. با استفاده از این آینه در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می‌ شود.
  • نورپردازی: نورپردازی این آینه محیط را زیبا تر و مدرن تر نشان می ‌دهد. اگر نورپردازی درست صورت گیرد سایه ای  را ایجاد نمی‌ کند.
  • دوست دار محیط زیست: در تولید لامپ های LED از جیوه استفاده نمی ‌شود. پس این آینه از نظر محیط زیست نسبت به دیگر ابزار های دیگر ایمن تر است و در منابع نوری سبز دسته بندی می ‌شود.

آینه بک لایت چه قابلیت هایی دارد؟

  1. این آینه از تنوع رنگ نور بالایی برخوردار است. آفتابی یا مهتابی بودن رنگ نور این آینه ضروری نیست. شما می توانید با توجه به دکوراسیون محیط مورد نظر رنگ نور آینه را انتخاب کنید و آن را با دکور خود ست کنید.
  2. تغییر رنگ آینه های بک لایت را می توانید به صورت لمسی یا با استفاده از ریموت تغییر دهید. این آینه می ‌تواند همزمان از چند رنگ استفاده کنید و در هر شرایطی می توانید رنگ نور را عوض کنید.
  3. یکی از قابلیت های هیجان انگیز این آینه پخش موسیقی یا ویدئو است. این آینه از طریق بلوتوث به تلفن همراه شما متصل می‌ شود. قابلیت پخش موسیقی و ویدئو را دارد. این قابلیت موجب شده است اکه این آینه به عنوان یک آینه هوشمند شناخته شود و در محیط های مختلفی مورد استفاده قرار گیرد.
  4. اگر از آینه بک لایت در محیط هایی مانند حمام و هر محیط مرطوب دیگر استفاده می‌ کنید، می توانید از پدی که در پشت آینه قرار گرفته است، مانع ایجاد بخار روی آینه شوید. با استفاده از این پد دیگر بخار روی آینه قرار نمی‌گیرد. با رفع مشکل بخار، طول عمر آینه نیز بیشتر می ‌شود.
  5. شما می ‌توانید لوگو، برند یا هر نوشته ای را روی آینه بک لایت هک و این آینه را به یک آینه اختصاصی خودتان تبدیل کنید.

آینه بک لایت چه قابلیت هایی دارد؟

سخن پایانی

آینه هوشمند بک لایت یکی از آینه های زیبا و کاربردی است. شما می‌ توانید با توجه به نیاز و دکوراسیون خودتان رنگ مورد نظر را انتخاب کنید. امیدواریم از مطالعه این مطالب اطلاعات مفیدی کسب کرده باشید.